ЗА КОНВЕНЦИЯТА, ТРЕТИЯ ПОЛ И ПРАВОТО МИ НА БРАК С КУЧЕ




Честно да призная, това с Конвенцията за защита правата на жените, която защитава и избора на всеки да е мъж, жена, трети или четвърти пол, ме провокира да се боря за правата на всички, които лежат в заведения за психично болни, защото твърдят, че са Наполеон, Атила и други велики личности от световната история.
Защо ни ограничават само до сексуалния избор?
Като търсим равни права на всички, да допълнят в тълкуването, че както мога да си избера да съм трети пол, да имам право да избирам, че съм извънземно, кацнало от Луната, или че съм Дева Мария, Клеопатра и всичко, което имам право да избирам да бъда.
Или да бъда куче например, не човек. Това да се добавя в документите ми, както и третия пол разни организации вече имат право да добяват!
Също така да се гарантира правото ни да правим не само еднополови бракове, а и бракове с животни!
Ако обичам кучето си повече от всеки друг, защо да нямам право да сключа брак с него? Или с коня, с кравата си и т.н.? Да имаме право да си осиновим и други кучета и деца, за да е пълно семейното ни щастие?
Не се ли усещат, че така не гарантират права на нормални хора?

Коментари